Безперебійні автомобільне постачання - один з важливих факторів у боротьбі з пандемією COVID-19.

Міжнародний союз автомобільного транспорту (IRU) закликає уряди країн допомогти транспортним компанія в період пандемії. З кожною годиною ситуація з короновірусом COVID-19 все більше впливає на повсякденне життя людей, підприємств і урядів. Одним  із основних завдань для сектора автомобільного транспорту є збереження безперебійного постачання предметів першої необхідності, таких як продуктів харчування і предметів медичного призначення.

Логістичний бізнес робить все можливе, щоб впоратися з важкою ситуацією, коли правила та обмеження змінюються швидко і часто випадковим або неузгодженим чином. Проте, бізнес серйозно ставиться до соціальної відповідальності, щоб продовжувати працювати якомога краще в умовах кризи.

Міжнародний союз автомобільного транспорту (IRU) оцінює зниження глобальної автомобільної діяльності до 20% в 2020 році, в залежності від того, як довго збережеться ситуація. Це може привести до глобальної втрати доходів логістичних операторів на 800 мільярдів доларів. Майже 6% всіх зайнятих в світі людей працюють у сфері автомобільних перевезень  - в основному в малих і середніх компаніях. Такі підприємства через свій розмір не можуть легко впоратися із зовнішніми потрясіннями, такими як економічні наслідки COVID-19.

Економічний тягар великий і впливає як на працівників, так і на власників фірм. Щоб зберегти функціонування автомобільних транспортних мереж, IRU закликає уряди і влади, а також банки та фінансові установи розпочати різні часові дії, щоб полегшити тягар кризи для операторів.

Ось основні економічні та соціальні превентивні заходи від IRU:

 

  • Послабити обмеження режиму праці і відпочинку водіїв, щоб забезпечити ефективну логістику для критично важливих товарів (продовольство і медикаменти) і дозволити водіям якнайшвидше покинути постраждалі райони або карантинні зони і повернутися додому.
  • Зняти обмеження по часу доставлення, щоб гарантувати, що доставлення може відбуватися в більш безпечне час, наприклад, вночі.
  • Полегшити умови погашення кредитів та іпотечних кредитів від фінансових установ, особливо для великих транспортних позик, а також терміни сплати ПДВ і податків.
  • Зняти або зменшить плату за проїзд і дорожні збори для вантажних автомобілів й автобусів.
  • Встановити програми підтримки тимчасово безробітних працівників автомобільного транспорту.
  • Уникайте односторонніх заходів з боку відповідних органів влади, щоб полегшити транскордонне перевезення товарів (особливо важливих предметів, таких як продукти харчування і медикаменти).
  • Забезпечити програми екстреної фінансової допомоги постраждалим підприємствам для запобігання банкрутств.

 

 «Збереження відкритих ланцюжків постачання автомобільного транспорту і мобільних мереж вкрай важливо, щоб допомогти всім нам впоратися з пандемією COVID-19 в найближчі тижні і в наступний період». - каже Генеральний секретар IRU Умберто де Претто

Він так само додав, що для цього нам необхідно захистити працівників і компанії, які є опорою автомобільного транспорту, і підтримувати транспортні зв'язки відкритими, де і як можна довше, в постраждалих районах, з тим щоб товари першої необхідності і люди могли дістатися туди, куди вони потрібно бути. "